آموزش ربات اینستاگرام

اشتراک گذاشته شده با :

ارزان ترین

آیا با تنظیم سرعت ربات اینستاگرام آشنایی دارید؟

ربات اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که باعث شده به عنوان یک ابزار پشتیبانی فوق العاده برای ارتقا برند و کسب و کارهای داخلی اینستاگرام خود را معرفی کند.

تمامی ربات ها فارغ از نوع برنامه نویسی و پشتیبانی که دارند ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار می دهند که به او کمک می کند تا کنترل فعالیت ربات را در دست داشته باشد و با استفاده از این ابزارها بتواند به سرعت و یا جامعه هدف خود بیشتر نزدیک شود.

ساخت ربات اینستاگرام

یکی از سوالاتی که همواره مشتریان ربات فالوجت دارند این است که تا چه اندازه می توانند سرعت ربات را بالاببرند و یا اینکه تا چه اندازه باید سرعت ربات اینستاگرام را بالا ببرند تا بلاک نشوند؟ هر چند ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی و تنظیم شده است که ردیابی و شناسایی آن توسط الگوریتم های گوگل کار دشواری است اما به یاد داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هایی را برای فعالیت در اینستاگرام در نظر گرفته است که در اصل این محدودیت ها اگر رعایت نشوند نشان دهنده استفاده از ربات اینستاگرام هستند و اگر این اتفاق بیوفتد باعث بلاک شدن صفحه یا پیج شما خواهد شد.

در واقع این مشکل به دلیل عدم رعایت تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام است و تفاوتی در کیفیت و یا کارایی ربات ندارد و کارایی ربات اینستاگرام زمانی مشخص می شود که برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به همراه داشته باشد.

 

تنظیم سرعت ربات اینستاگرام

با در نظر گرفتن مطالب فوق حال به موضوع تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام فالوجت برویم. به یاد داشته باشید که تنظیم سرعت ربات اینستا با استفاده از اعداد و مقادیر انجام می شود. این اعداد و مقادیر همواره نسبی هستند و ملاکی بر رعایت دقیق این اعداد برای جذب فالوور و یا اقدامات دیگر بصورت دقیق نمی باشد.

در واقع این اعداد فیلترهایی هستند که به فعالیت های پیج شما در ساعات مختلف جهت دهی و تاثیر می گذارند. این عامل می تواند به شما کمک کند که کم کم بهترین سرعت ربات اینستاگرام برای پیج خود را با توجه به افزایش فالوور و تعداد فالوورهای خود به دست بیاورید و ممکن است هر چند روز یک بار نیاز به تغییرات در این سرعت ربات اینستاگرام داشته باشید.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی شما به عنوان یک کاربر معمولی از اینستاگرام استفاده می کنید و به تازگی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کرده اید نباید تاثیر استفاده از ربات آنقدر زیاد باشد که باعث حساس شدن الگوریتم های اینستاگرام شود. در واقع برای شروع باید کمترین حد سرعت ربات را در نظر بگیرید ولی به مرور زمان می توانید سرعت رباط اینستاگرام را بالا ببرید.

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین شکل تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام

در تنظیمات پیش فرض ربات اینستاگرام سرعت فعالیت ربات اینستا بر روز آهسته تنظیم شده است. بهتری است برای روزهای اول از همین سرعت استفاده شود. این کار ریسک فعالیت ربات را کاهش و ایمنی پیج را افزایش می دهد. ربات اینستاگرام دو سرعت دیگر نیز دارد که سرعت متوسط و سرعت بالا است.

معمولا بعد از یک هفته تا ۱۰ روز به راحتی می توانید پیج خود را با سرعت متوسط اداره کنید و بعد از ۲ تا ۳ هفته نیز سرعت ربات را روی سریع یا بالا تنظیم کنید. بعتر است زمانی که سرعت ربات را در حالت سریع قرار می دهید حداقل ۲ تا ۳ هزار جذب فالوور اینستاگرام داشته باشید.

اما ربات فالوجت یک تنظیمات پیشرفته هم برای سرعت دارد. در تنظیمات پیشرفته شما می توانید سرعت فعالیت را روی حالت دستی قرار داه و به بالاترین شکل افزایش دهید. این کار برای پیج هایی که افزایش فالوور چشم گیری داشته باشند توصیه می شود.

در حالت معمول و پیش فرض در ربات اینستاگرام ۲۰ عدد لایک در نظر گرفه شده است که تا ۶۰ عدد این تعداد را می توان افزایش داد. این یعنی حدود ۱۴۴۰ لایک در روز ربات برای شما انجام خواهد داد.

برای کامنت نیز شما می توانید تا ۲۰ کامنت در ساعت داشته باشید که روزانه حدود ۴۸۰ کامنت می شود. برای فالو کردن نیز می توانید تا ۵۰ نفر را در ساعت با استفاده از ربات فالو کنید و آنفالو کردن نیز می تواند تا ۵۰ نفر در ساعت تنظیم شود.

به یاد داشته باشید که محدوده مجاز تعریف شده در الگوریتم های اینستاگرام کمی بیشتر است اما رنج فعالیت شما بهتر است در محدوده هایی باشد که در ربات برای شما در  نظر گرفته شده تا خطری پیج شما را تهدید نکند.

یک قابلیت کلیدی دیگر در ربات فالوجت داشتن دامنه تاخیر است. دامنه تاخیر یعنی ایجاد وقفه در مدت زمان مشخص در فعالیت ربات اینستاگرام. دامنه تاخیر برای سرعت پایین بهتر است بین ۵۰ تا ۶۰ درصد و برای سرعت بالا بین ۷۰ تا ۹۰ درصد تعریف شود.

زمانبدنی ربات پیج را روشن بگذارید تا فعالیت هایی مانند لایک، نظر، فالو و آنفالو و غیره در هر ساعت با سرعت بهتری انجام شود.

نکته: زمانی که ربات بر روی پیج فعال است نباید فعالیت دستی انجام شود. این کار باعث ایجاد تداخلاتی می شود که نشان دهنده وجود ربات در پیج بوده و ممکن است خطر شناسایی ربات را به همراه داشته باشد.

با توجه به رشد پیج اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید بهترین سرعت برای ربات اینستاگرام را انتخاب کنید. ربات اینستاگرام فالوجت قابل تنظیم در هر سرعتی می باشد و اگر به خوبی برنامه ریزی شود و افزایش سرعت ربات اینستا به دقت و به مرور زمان انجام شود از رشد فالوور اینستاگرام خود با استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت شگفت زده خواهید شد.

تنظیمات سرعت ربات فالوجت

خرید ربات اینستاگرام به شکلی برنامه ریزی شده تا با انجام تنظیمات توسط کاربر و متناسب با نیاز کاربر فعالیت خود را اداره کند. خوشبختانه کمترین مشکل را ما با مشتریان خود داشته ایم و تمامی مشتریان ما که به توصیه های تیم پشتیبانی ما عمل کرده اند توانسته اند تنها در چند هفته استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت به طیف وسیعی از فالوور اینستاگرام دست پیدا کنند. اگر سوال و یا ابهامی دارید تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان می باشد.


برخی از روش های نوآورانه برای استفاده از نظرسنجی در استوری اینستاگرام
برخی از روش های نوآورانه برای استفاده از نظرسنجی در استوری اینستاگرام

جذب فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام بدون اینکه با آنها تعامل داشته باشیم و یا بتوانیم آنها را و یا عده ای از آنها را برای داشتن فعالیت در پیج خود وادار کنیم عملا کاری بی حاصل است. در واقع شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به دنبال راه هایی هستند که بتوانند کاربران خود را در این شبکه اجتماعی نگه دارند و هر روز تکنیک های بیشتری را به کاربردهای نرم افزارهای خود اضافه می کنند تا کاربران سرگرم تر شوند و عمده زمان خود را در این شبکه ها سپری کنند.

نظرسنجی استوری در اینستاگرام

از این رو پیج اینستاگرامی که بتواند با ایجاد راهکارهایی مخاطبین و فالوور اینستاگرام را در این شبکه اجتماعی نگه دارد برای اینستاگرام ارزشمند تر است. ضمن اینکه افرادی که به دنبل سئو سایت و بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل هم هستند به خوبی می دانند که داشتن ارتباط با فالوورها و یا مخطبین و گرفتن نظر آنها تا چه حد برای بالا رفتن اعتبار و رتبه سایت اهمیت دارد. شما هم بخواهید یا نه برای اینکه در اینستاگرام دیده شوید باید راه هایی را پیدا کنید که بتوانید از مخاطبین و یا فالوور پیج اینستاگرام خود در استوری نظر خواهی کنید و هر چه این نظرات بیشتر باشد راحت تر می توانید پیج اینستا خود را رشد دهید.

انتشار استوری اینستاگرام

حداقل روزانه ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. این یک آمار فوق العاده است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. انتشار استوری در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار شده است اما با این حال صبر کنید، ما بر این باور هستیم که عدم انتشار استوری خیلی بهتر از این است که یک استوری بد را انتشار دهید.

استوری

اما بدون تردید پست استوری اینستاگرام  زمانی می توان موفق باشد که تاثیر گذار باشد. تاثیر گذاری و موفقیت یک استوری اینستاگرام به جذابیت آن است. اگر یک استوری جذابیت لازم را داشته باشد به خودی خود فالوور اینستاگرام موجود را به تعامل و نظر دهی وادار می کند و حتی می تواند باعث افزایش فالوور اینستا با جذب فالوور بیشتر شود. در این مقاله قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید در قالب استوری اینستاگرام  با مفهوم نظر سنجی  اقدام به انتظار یک استوری جذاب و زیبا با تعامل خوب با فالوور اینستا خود بکنید.

نحوه استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

اکثر شما احتمالا اگر موفق به جذب فالوور اینستاگرام زیاد شده باشد و اکنون پیج اینستاگرام شما فالوور زیاد داشته باشد به خوبی می دانید که چگونه می توانید نظرسنجی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. اما با این حال بهتر است با هم مروری دیگر بر این روش داشته باشیم.

ساخت ربات اینستاگرام

 

برای افزودن یک نظرسنجی به استوری اینستاگرام، با استفاده از برگه استیکر در قسمت سمت راست بالای صفحه، نظر سنجی (Poll) را انتخاب کنید. سپس باید سوال خود و گزینه های مورد نظر خود را اضافه کنید. به یاد داشته باشید که به عنوان پپیش فرض در نظرسنجی گزینه های بله و خیر برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین در نظر داشته باشید که محدودیتی برای اندازه متن یا قلم نوشتاری خود ندارید. با این حال نباید بیش از ۲۲ کاراکتر برای گزینه ها در نظر بگیرید.

خرید ربات اینستاگرام

خرید ربات اینستاگرام

 

برای دیدن گزینه های ساخته شده توسط سایر کاربران می توانید استوری را به سمت بالا بکشید. استوری ها همیشه بعد از ۲۴ ساعت از بین می روند. برای اینکه این اتفاق نیوفتد و این مدت زمان را افزایش دهید می توانید از بخش Stories Highlight استفاده کنید. این کار باعث می شود که این استوری به عنوان یک  استوری شاخص و مورد نظر شما در بالای سایر پست های شما به نمایش در بیاید و همیشگی شود. با تمام شدن تنظیمات می توانید استوری را بصورت سوالی و یا نظرسنجی انتشار دهید و نظر فالوور اینستاگرام خود را به دست بیاورید. نظرسنجی از فالوور اینستاگرام شما می تواند برای هدف گذاری روی پست های آینده و یا نوع محتوا به شما کمک زیادی بکند.

برخی از روش های نوآورانه برای استفاده از نظرسنجی در استوری اینستاگرام

فالوور پیج اینستاگرام معمولا افرادی هستند که تنوع را دوست دارند و به دنبال خلاقیت هستند از این رو همیشه باید به دنبال جدیدترین گزینه های برای سورپرایز کردن فالوور پیج اینستا خود باشید و آنها را همیشه درگیر موضوعات جدید بکنید به نحوی که خود را با شما نزدیک ببینند و با شما ارتباط بهتری برقرار کنند. بصورت کلی ۷ روش فوق العاده برای ایجاد نظرسنجی استوری اینستاگرام که بسیار کاربردی است و از روش های بسیار جدید نظرسنجی استوری اینستاگرام است موضوعات زیر می باشد:

  • شروع یک مسابقه:  به راحتی و فقط با طرح یک سوال، شما می توانید کاربران و فالوور های صفحه خود را به تعامل وادار کنید. مسابقه زمانی هویت پیدا می کند که شما برای برنده یا برندگان جوایزی را در نظر بگیرید
  • آیا مطالعات بازار را انجام می دهید:  بخصوص اگر محصول و یا خدمتی ارائه می کنید ، مطالعه بازار و یا تحلیل بازار یکی از اقداماتی است که می تواند در نظرسنجی استوری اینستاگرام بسیار کارآمد باشد. استفاده از نظرسنجی اینستاگرام رشوی بسیار اقتصادی و بی دردسر و البته قابل اعتماد برای انجام این کار است.
  • به فالوور اینستاگرام خود یاداوری کنید که کارهای نیک انجام دهند: کارهای خوب بسیار زیادی وجود دارد که ما به دلایل مشغله و کار زیاد آنها را فراموش کرده ایم و انجام نمی دهیم. از خواندن کتاب تا مسواک زدن دندان ها. اگر می خواهید کاربرانتان شما را به عنوان یک برند معرفی کنند که به سلامت و جامعه فالوور خود اهمیت می دهد و برای آنها ارزش قائل است استفاده از این روش بسیار عالی است.  به عنوان مثال در یک نظر سنجی در استوری اینستاگرام از فالوور پیج اینستاگرام خود بپرسید:  این هفته چند ساعت مطالعه داشته اید؟  این روش نه تنها شما را به سمت شناخت بهتری فالوور پیج اینستا هدایت می کند و می توانید روی مخاطبین خود بهتر هدف گذاری کنیدبلکه به شما در ارائه ارتباطات اجتماعی هم کمک می کند و در ضمن شما را فردی فرهیخته و نگران سلامت فکری نشان می دهد.
  • به افراد پیشنهاد دهید که به وب سایت شما مراجعه کنند:  استفاده از نظرسنجی و نمایش سریع سایر قابلیت ها در وب سایت می تواند تیزهوشانه باشد. شما می توانید با نظر خواهی از فالوور اینستاگرام در مورد وب سایت خودتان آنها را متقاعد کنید که به وب سایت شما سر بزنند.
  •  ساخت یک برند: برای ساخت برند جدید خود از فالوور اینستاگرام کمک بگیرید. فالوورها با شناختی که از شما دارند می توانند با ارائه نظر به شما در انتخاب برند جدید کمک کنند و در ضمن این کار می تواند میزان محبوبیت برند شما و شناخت بیشتر آن را در بازار به همراه حس مشترک بیشتر کند.
  •  فقط سرگرمی:  گاهی بهتر است در اینستاگرام عمدا اقدام به نظرسنجی هایی بکنید که جنبه تفریحی دارند و فالوور پیج اینستاگرام شما را سرگرم می کند و حتی می تواند جنبه فان هم داشته باشد.
  • اجازه دهید فالوورهای شما آزادانه انتخاب کنند: اگر ایده خوبی برای نظر سنجی در استوری اینستاگرام دارید اما نمی تواند جواب آن را در دو یا چند گزینه خلاصه کرد بهتر است از نظر سنجی اسلایدی استفاده کنید و اجازه دهید هر چه می خواهد دل تنگ فالوور به شما بگوید. نگران نباشید.

استفاده از استوری زمانی می تواند موثر تر باشد که کار جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام به خوبی انجام شده باشد. ضمن اینکه برای بالا بردن فالوور اینستاگرام هیچ راهی بهتر و مقرون به صرفه تر از استفاده از ربات اینستاگرام نیست.

ربات اینستاگرام فالوجت

 

شرکت فالوجت با استفاده از آخرین فناوری ها و الگوریتم های به کار رفته در ساختار و سازماندهی شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به طراحی و راه اندازی یک ربات حرفه ای و همه کاره اینستاگرام نموده است که تمامی نیاز های شما را به همراه افزایش لایک و فالوور اینستاگرام برای شما انجام می دهد و به راحتی می توانید با این ربات اینستاگرام برنامه ریزی های استوری و آمار گیری اینستاگرام خود را هم انجام دهید.  


source: ۷ روش برتر برای نظرسنجی در استوری اینستاگرام     

با تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام چقدر آشنایی دارید؟
با تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام چقدر آشنایی دارید؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال تبدیل شدن به بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا است که در حال حاضر در حدود ۷۰۰ میلیون کاربر در ماه دارد. کاربران جدید اینستاگرام  هر روز بیشتر می شوند، بنابراین اگر به دنبال یافتن راه های فروش و بازاریابی نوین هستید باید ایدئولوژی و استراتژی های کسب و کار و بازاریابی خود را به سمت و سوی بازاریابی در اینستاگرام سوق دهید.  داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام و استفاده از تکنیک هایی برای بازاریابی در اینستاگرام یکی از بهترین راه های برای دست یافتن به میلیون ها مشتری بالقوه و بالفعل برای فروش بیشتر است و با افزایش فالوور هر لحظه می توانید بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.


ساخت ربات اینستاگرام

دلیل اینکه توصیه می شود از اینستاگرام برای فروش بیشتر استفاده کنید این است که اینستاگرام به یک پلتفروم موثر تبدیل شده است که از سایر شبکه های اجتماعی دیگر در دسترس تر و ساده تر است، اگر بتوانیم با استفاده از تکنیک هایی فالوور بیشتر اینستاگرام داشته باشیم و هر روز تعداد بیشتری جذب فالوور داشته باشیم می توانیم با این تعداد فالوور فعال اینستاگرام به راحتی میلیون ها نفر مشتری مستقیم و بدون واسطه داشته باشیم. شگفت انگیزتر از این هم مگر می شود که میلیون ها مشتری به عنوان فالوور اینستاگرام داشته باشید که به سادگی و تنها با استفاده از تلفن همراه خودشان به شما دسترسی داشته باشند و به راحتی با شما تعامل کنند. هر لایک اینستاگرام و یا هر کامنت اینستاگرام برای شما ارزش فراوانی در برند سازی و نهایتا افزایش فالوور و فروش بیشتر خواهد داشت. بنابراین هدف اولیه شما برای بازاریابی موثر در اینستاگرام باید جذب فالوور بیشتر باشد. باید یک اکانت تجاری اینستاگرام داشته باشید و هر روز فالوور فعال و واقعی بیشتری پیدا کنید. با فالوور حقیقی اینستاگرام و داشتن یک استراتژی بازاریابی  درست شما به موفقیتی بی بدیل در عرصه بازاریابی دیجیتال یا مجازی از طریق اینستاگرام دست پیدا کرده اید.  


۶ نکته قابل اجرا برای بازاریابی اینستاگرامی

در زیر به قدرتمند ترین نکات بازاریابی در اینستاگرام اشاره شده است که می تواند به رشد فروش و  توسعه تجاری در اینستاگرام به شما کمک کند. تفاوتی ندارد تجارت و کسب و کار شما بزرگ باشد و یا کوچک.


از پست های متقابل توسعه ای استفاده کنید

ساخت ربات اینستاگرام


به منظور پیدا کردن فالوور جدید اینستاگرام شما باید از پست های متقابل توسعه ای در شبکه های اجتماعی مختلف خودتان استفاده کنید. منظور از پست های متقابل توسعه ای پست هایی است که در همه شبکه های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته می شود و از طریق این شبکه های اجتماعی مختلف فالوور به سمت شبکه های دیگر سوق داده می شود . این کار باعث می شود تا به راحتی تعداد زیادی فالوور از پروفایل های مختلف شما به سمت اینستاگرام شما انتقال داده شوند. شما با انتشار یک پست در اینستاگرام در واقع این پست را در سایر شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته اید. شما باید برای جذب فالوور زیاد تلاش زیادی بکنید تا پست های خود را به حداکثر برسانید. هر چه پست متقابل بیشتری داشته باشید راحت تر دیگران با برند و کسب و کار شما برخورد خواهند کرد و شانس دیده شدن پست های شما افزایش می یابد. این یک اشتباه بزرگ است که فکر کنیم پست ها بصورت خودکار به سمت فالوور اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی هدایت می شود. . با پروموت کردن پست اینستاگرام می توانید به راحتی حرف های خود و پست های خود را در همه جا انتشار دهید و فالوور بیشتر  را در معرض پست خود قرار دهید.


برگزاری یک رقابت تعاملی جذاب


ساخت ربات اینستاگرام


سازماندهی و برگزاری مسابقه و یا رویداد هایی مانند بحث و گفتگو درباره محصولات و یا استفاده از روش های پرسش و پاسخ و دادن جوایز به فالوور اینستاگرام قطعا کمک خوبی به شما برای بازاریابی خواهد بود. به یاد داشته باشید که استفاده از هشتگ اینستاگرام را به خوبی در این روش سازماندهی کنید تا به راحتی فالوور بیشتری را درگیر این رویدادها کنید. حتی می توانید انها را ترغیب کنید تا بهترین عکس را با محصول شما بارگذاری کنند و یا ارسال کنند و شما را تگ کنند و به نفرات برتر جایزه دهید. کاربران اینستاگرام با انگیزه زیادی پیگیری این نوع صفحات را انجام می دهند و به نوعی با دید یک تفریح به این نوع موضوعات نگاه می کنند و شانس خود را هم امتحان می کنند. به یاد داشته باشید که عکس ها و پست ها و یا رویداد ها باید در ارتباط با کسب و کار شما باشند. پست ها را با تگ محصولات تکمیل کنید و از مشتریان نیز همین را بخواهید. حتی می توانید از کاربران بخواهید به عکس ها رای دهند و پست با بیشترین آرا را برنده و از بین رای دهندگان جایزه بدهید. این یک استراتژی عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و جذب فالوور بیشتر اینستاگرام و نهایتا بازاریابی بهتر است.  

از فشار آوردن به فالوورهای خود اجتناب کنید

گذاشتن پست در اینستاگرام بصورت تقریبا متوالی باعث می شود تا برند تجاری شما بیشتر بدرخشد. اما زمانی که به دنبال توسعه برند تجاری در اینستاگرام هستید حتما باید یا ننکته را به ذهن خود بسپارید که گذاشتن پست بیش از حد در اینستاگرام باعث می شود تا مخاطب و فالوور اینستاگرام شما خسته شود. شاید در درجه اول به نظر برسد که این کار باعث بهبود برند تجاری شما در اینستاگرام می شود و این کار نوعی تبلیغ برند تجاری در اینستاگرام است اما این کار خارج از اخلاق حرفه ای و تجاری است. هر چیزی نیاز به زمان دارد. به همین دلیل شما باید برای اینکه متوجه محبوبیت عکس و یا پست خود در اینستاگرام شوید باید کمی صبور باشید و منتظر شوید. این کار را با معجره اشتباه نگیرید. پست کردن باید حداکثر در روز دو بار انجام شود و اگر این میزان رعایت شود می تواند به جذب فالوور اینستاگرام و درگیر کردن و تعامل بیشتر فالوور اینستاگرام  به شکل بسیار زیادی کمک کند و هر روز افزایش فالوور بیشتری را تجربه خواهید کرد. بازاریابی یک نیاز است که تاریخ انقضا ندارد و هر روز باید تکرار شود و به همین دلیل نیاز به چیزی جدید برای ارائه، و یا نوآوری در اینستاگرام و یا هر بازار دیگری دارد و این باید در هر زمان تکرار شود.


ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر و یا فالوور اینستاگرام

محتوای جذاب و آموزنده  به شکل خارق العاده ای می تواند باعث تعامل و اشتراک دیدگاه و یا عکس العمل های فالوور اینستاگرام شما شود.  وقتی پستی را آماده می کنید و اقدام به انتشار پست در اینستاگرام می کنید باید اطمینان داشته باشید که این پست مفید است و می تواند اطلاعات مورد نیاز درباره تولیدات و خدمات ضروری محصولات تولید شده توسط شرکت که مورد نیاز است را به مخاطبین ارائه دهد. این موضوع به صورت اتوماتیک مخاطب را تشویق به تعامل می کند. اینستاگرام جوایز منحصر به فردی را برای افرادی که پست هایی مرتبط با کیفیت بالا تولید می کنند در نظر می گیرد.  روزانه و همه روزه صدها محتوا و پست اینستاگرام مرتبط و با کیفیت در اینستاگرام تولید و انتشار داده می شود. به منظور ارتقا و بالا بردن برند تجاری زمان خود را به جستجو و تولید محتوا مرتبط با کیفیت اختصاص دهید. این کار انگیز فالوور اینستاگرام را بالا می برد که شما ار فالو کند و از محتوای شما استفاده کند و با لایک کردن پست اینستاگرام، نوشتن کامنت ها مهیج و اشتراک تجربیات و دیدگاه های خود باعث ارتقا پست اینستاگرام و نهایتا برند تجاری شما شود و هر روز نیز با افزایش لایک اینستاگرام و نهایتا افزایش کامنت اینستاگرام شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و جذب فالوور بیشتر اینستاگرام خواهید بود. اما مهم ترین نکته این است که گاها از عکس العمل ها و یا فیدبک فالوور اینستاگرام خود و یا اتفاقات دیگر مثلا رسیدن به تعداد مشخصی از فالوور اینستاگرام یک اسکرین شات و یا عکس تهیه کنید و با پست کردن آن از مخاطبین خود تشکر کنید. بهترین پست ها را انتخاب کنید، بهترین کامنت را انتخاب کنید، اگر جایزه داده اید مشخص کنید، اگر در مورد فالوور اینستاگرام خود اطلاعاتی به دست اورده اید که جالب است و ده ها نکته دیگر که باعث شود فالوور اینستاگرام که با شما تعامل داشته احساس کند که نظر و فعالیت او توسط شما دیده شده و ارزشمند تشخیص داده شده است.  


از محتوای ویدئویی استفاده کنید

ساخت ربات اینستاگرام


تقریبا همه افراد از محتوای ویدئویی و یا چند رسانه ای استقبال می کنند و دوست دارند.  سعی کنید محتوای ویدئویی استاندارد اینستاگرام تولید کنید. کسب و کار و تجارت شما نیاز به سرمایه گذاری برای تولید ویدئو جذاب با کیفیت بسیار خوب از نظر صدایی و تصویری دارد. اگر این نکات را رعایت کنید کمتر فالوور اینستاگرام است که از ویدئو شما به راحتی بگذرد و قطعا به آن توجه خواهد کرد. ممکن است برای تولید کلیپ با کیفیت نیاز به استفاده از یک دوربین با کیفیت فوق العاده بالا داشته باشید تا بتوانید با میکروفون و صفحه نمایش فوق العاده و لنز قدرتمند آن ویدئوهای درخور اینستاگرام تولید کنید. یک ویدئو جذاب اینستاگرام به راحتی مشروعیت و حرفه ای بودن شما را به رخ خواهد کشید و با استفاده از این ویدئو به مخاطبین خود این حس را انتقال خواهید داد که شما بهترین هستید. تردید نداشته باشید کیفیت بالا کلیپ اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای جذب و ارتقا فالوور اینستاگرام و نهایتا برند سازی و شهرت است.  


استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام فالوجت


استفاده از پست متقابل در اینستاگرام، برنامه ریزی برای یک رقابت تعاملی در اینستاگرام، زمان بندی انتشار پست و عکس اینستاگرام، جواب دادن به کامنت ها و یا انتشار پست مخاطبین و در نهایت تولید ویدئو با کیفیت تماما وقت زیادی از شما خواهد گرفت. بسیاری از این فعالیت ها ممکن است که به فعالیت اصلی شما آسیب وارد کند. اما برای این کار نیازی به نگرانی نیست. بسیاری از این نوع فعالیت ها را می توانید برون سپاری کنید. تولید محتوا متنی و یا گرافیکی و یا تولید کلیپ و یا حتی مدیریت پیج اینستاگرام را می شود برون سپاری کرد. اما برای مدیریت بهتر و جذب فالوور بیشتر اینستاگرام و افزایش تعداد فالوور اینستاگرام بهترین راه استفاده از یک ربات اینستاگرام حرفه ای است. رباتی که به جای شما و با تنظیماتی که شما در اختیار آن قرار می دهید با مخاطبین تعامل کند، لایک کردن پست و کامنت نویسی کند، و هر فعالیت دیگری که باعث جذب فالوور بیشتر اینستاگرام می شود را برای شما انجام دهد. ربات واقعی اینستاگرام به جذب فالوور واقعی برای شما کمک خواهد کرد. در ضمن برنامه زمان بندی انتشار پست و یا فالو آنفالو کردن و بسیاری دیگر از فعالیت ها را نیز با قیمت مقرون به صرفه برای شما انجام خواهد داد. یکی از برترین ربات های اینستاگرام ربات فالوجت با سرور اختصاصی و برنامه نویسی فوق العاده حرفه ای و یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بسیار قوی است . این ربات با قیمت رقابتی و بسیار مناسب نه تنها در مدت زمان کم کار افزایش فالوور و رسیدن فالوور به هزاران نفر را برای شما انجام می دهد بلکه برای انتشار پست و یا اقدامات مورد نیاز شما در پیج اینستاگرام نیز برنامه های بسیار خوبی دارد. برای خرید ربات اینستاگرام توصیه می کنیم قبل از هر  اقدامی ابتدا تست رایگان این ربات را انجام دهید.  




source: 

چه تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام می توان به کار برد؟

تجربه دلنشین فالوور واقعی با ربات اینستاگرام!!!
تجربه دلنشین فالوور واقعی با ربات اینستاگرام!!!

 

افزایش فالوور اینستاگرام این روزها به عنوان یکی از مهم ترین خواسته های صاحبین کسب و کار چه کسب و کارهای فیزیکی و چه کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. بخواهیم یا نخواهیم تجارت الکترونیک در حال بزرگ تر شدن است و در تمامی دنیا قرار گرفتن در مسیر توسعه فعالیت های کسب و کار الکترونیک از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

برای موفقیت در دنیای کسب و کار الکترونیک و یا تجارت الکترونیک نیاز به فالوور زیاد دارید. فالوور در معنای واقعی کلمه یعنی افرادی که صفحه اینستاگرام و یا شبکه اجتماعی شما را دنبال می کنند. این افراد تمامی حرف ها، عکس ها، ویدئو ها و بصورت کلی ایده ها و خواسته های شما را می بینند و از هر کدام که خوششان بیاید با گذاشتن یک کامنت و یا حداقل لایک کردن پست استقبال می کنند.

پر واضح است که داشتن این فالوورها چه ارزش بالایی برای کسب و کار می تواند ایجاد کند. فالوور اینستاگرام در بین سایر شبکه های اجتماعی بیشترین اولویت را به دست آورده است زیرا هر روز بر مخاطبین این شبکه اجتماعی افزوده می شود و هر روز موضوعات تخصصی تری وارد دنیای اینستاگرام می شود.

تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ساخت اکانت اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی شوند. تعداد افرادی که دنبال می کنید، تعداد پست ها و تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند در بالای صفحه اصلی اینستاگرام نمایش داده می شود و این اهمیت زیادی دارد. هر چه تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند بیشتر باشد نشان دهنده محبوبیت بیشتر پست ها و موضوعات شما است.

همین امر باعث شده تا بازار فالووریاب ها و یا جذب فالوور داغ تر شود. بسیاری از کسب و کار ها با خرید فالوور فیک و یا فالوور تقلبی تنها کاری که انجام می دهند عدد فالوور های بالای صفحه خود را افزایش می دهند. با توجه به اینکه فالوور اینستاگرام فرد باهوشی است تنها با یک نگاه به تعداد کامنت ها و یا تعداد لایک های هر پست به راحتی متوجه خواهد شد که فالوور واقعی اینستاگرام شما چه تعداد می تواند باشد.

افزایش فالوور واقعی

این موضوع آنقدر ادامه پیدا کرد که نرم افزار ها و ربات های مختلفی رونمایی شد که کار بالا بردن فالوور اینستاگرام را انجام می دادند. و این کار باعث دامن زدن به وسعت فالوور های فیک شد. فالوور تقلبی هیچ واکنشی از خود در صفحه شما نشان نمی دهد، لایک نمی کند، کامنت نمی نویسد و در واقع بود و نبود آن یکسان است.

ربات اینستاگرام در ابتدا با این رویکرد وارد دنیای تجارت الکترونیک شد و همین امر باعث شد تا اینستاگرام هم نسبت به آن واکنش تند و نا مناسبی داشته باشد و به مقابله با این ربات ها پرداخت.

فالوور اینستاگرام

فالوور واقعی در اینستاگرام

پروتکل اجرایی ربات ها اما هر روز بهینه تر شد. امروزه برخی از ربات ها به شکلی عمل می کنند که تشخیص ربات بودن آنها مشکل است. مهم تر اینکه بر خلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی تمامی فالوورهای یک پیج اینستاگرام واقعی هستند.

منظور اینکه نمی توان فردی که اینستاگرام ندارد را به عنوان فالوور انتخاب کرد. در هر صورت اکانت فعالی وجود دارد که توانسته پیج شما را دنبال کند. برای این کار باید حتما اکانت وجود داشته باشد و این اکانت باید حتما بصورت رسمی ثبت شده باشد. اما فالوور واقعی اینستاگرام نمی توان آنها را نامید. از نظر افرادی که به دنبال افزایش دیده شدن در اینستاگرام هستند وجود اکانت اینستاگرامی که فعالیتی نداشته باشد به معنای همان فالوور غیر واقعی یا فیک است.

بنابراین مهم است که افرادی که پیج شما را دنبال می کنند با شما تعامل داشته باشند و شما را ببینند. به همین دلیل داشتن فالوور واقعی در اینستاگرام یعنی فالوورهایی که واقعا در اینستاگرام حضور دارند و به عنوان علایق شخصی و رشته کاری و یا هر دلیل دیگر صفحه شما را دنبال می کنند و همواره بازدید واقعی از صفحه اینستاگرام شما دارند.


ربات اینستاگرام

فالوجت.jpg

همانگونه که توضیح داده شد ربات اینستاگرام در ابتدا به شکل یک مکانیسم افزایش دهنده فالوور اینستاگرام کار می کرد و عمدتا با راهکارهای مختلف تنها تعداد فالوور پیج اینستاگرام را افزایش می داد. طبیعی است که این نوع ربات هم نمی توانند خواسته افرادی که به دنبال فروش در اینستاگرام و تجارت واقعی در اینستاگرام هستند را برآورده کند.

اما امروزه برخی از ربات های اینستاگرام مانند ربات فالووجت به شکلی برنامه ریزی و ساخته شده اند که همانند یک انسان واقعی عمل می کنند. همانگونه که می دانید زمانی فردی به عنوان مخاطب و علاقمند به صفحه شما وارد می شود که از شما تعامل متقابل ببیند. ضمنا مهم است که افرادی که با شما دیدگاه مشترک دارند و یا به پست های مشابه شما علاقمند هستند بتوانند صفحه اینستاگرام شما را مشاهده و پیدا کنند.


ربات اینستاگرام در صورتی در بالا بردن فالوور واقعی اینستا شما موفق است که تمامی فعالیت های عادی را با سرعت و دقت بالا برای شما انجام دهد. باید بتواند وارد صفحات مختلف شود و با کامنت گذاری ، لایک کردن، دعوت کردن و یا حتی ارائه نظر موضوعات مختلف را دنبال کند، وقتی فردی که از صفحه او بازدید شده متوجه حضور و نظر شما بشود به احتمال بالای ۹۰ درصد صفحه شما را خواهد دید.

در اینجاست که باید محتوای تولید شده و بارگذاری شده در صفحه اینستاگرام شما آنقدر مطلوب و با کیفیت باشد که مخاطب را جذب کند.

بنابراین برای موفقیت در اینستاگرام به یک ربات اینستاگرام حرفه ای و محتوای حرفه ای نیاز دارید. ربات اینستاگرام کار دنبال کردن و لایک کردن و دعوت کردن و غیره را انجام می دهد و محتوا فالوور واقعی که به دنبال محتوای با کیفیت است را جذب می کند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

با توجه به اینکه ربات اینستاگرام بصورت نامحدود در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند، به راحتی و با استفاده از برنامه نویسی خاص خود پیج های و افراد علاقمند به پست های شما را پیدا می کند، با توجه به اینکه در موقعیت جغرافیایی تعیین شده و در ساعات تعیین شده توسط شما کار می کند، نه تنها فعالیت ربات اینستاگرام حرفه ای مانند ربات اینستاگرام فالوجت کاملا مشابه انسان است بلکه در مدت زمان مشابه با یک فرد واقعی چندین برابر موفق تر و دقیق تر کار می کند.

با افزایش فعالیت ربات اینستا در صفحات اینستاگرام مختلف مخاطبین بیشتری به پیج شما سر می زنند و احتمال فالوبک کردن به شکل تقریبی تا چندین برابر افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال اگر شما صفحه اینستاگرام ۲۰ نفر را در روز دنبال کنید ، ربات اینستاگرام به راحتی می توان در مدت زمان کمتر تا ۲۰۰ یا حتی ۵۰۰ صفحه بسته به نوع تنظیمات شما را دنبال کرده و کامنت نویسی کند.

حال از این تعداد یعنی ۲۰ نفری که شما دنبال می کنید در خوشبینانه ترین حالت ۱۸ نفر به پیج شما سر خواهند زد و از این تعداد حدود ۸ نفر ممکن است شما را فالوبک اینستاگرام کنند. اما از تعداد ۵۰۰ نفر ممکن است بالغ بر ۴۰۰ نفر پیج شما را بازدید کنند و از این تعداد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر شما را فالو بک می کنند.

البته این تعداد فالوور تقریبی است و می توان آن را با استفاده از تنظیمات ربات اینستاگرام تغییر داد. هر چند پیشنهاد می شود خیلی هم سرعت کار ربات اینستاگرام را افزایش ندهید تا ریسک شناسایی ربات کم شود.

بنابراین به دلایل زیر می توان ادعا کرد که ربات فالوجت فالوور واقعی برای شما به همراه خواهد داشت:

مخاطبین خودشان و با انتخاب شخصی خودشان شما را فالوبک و یا دنبال می کنند و از افرادی هستند که در اینستاگرام صفحه فعال دارند.

معمولا افرادی که علاقمند به مطالب و محتوای انتشار داده شما هستند توسط ربات شناسایی و دنبال می شوند و همین امر احتمال فالوبک را افزایش می دهد.

استفاده از قابلیت لوکیشن اینستاگرام کاری است که ربات به خوبی انجام می دهد. معمولا افراد مختلف و فعالان اینستاگرام به کسب و کارهای اطراف خود بیشتر توجه می کنند و احتمال فالوبک بیشتری در آنها هست.

افزایش روزانه مشترکین صفحه اینستاگرام

مشاهده واقعی تعاملات فالوورهای اینستاگرام اضافه شده

امکان برنامه ریزی توسط خود شما و فعالیت دقیق همانند یک فرد عادی و یا حرفه ای اینستاگرام به شکلی که حتی برای مخاطب اینستاگرام ربات بودن فعالیت قابل تشخیص نیست

لایک، کامنت نویسی، دعوت به بازدید و انواع فعالیت های دیگر بصورت تنظیمات پیش فرض

امکان فعالیت در هر یک از ساعات شبانه روز و امکان داشتن خاموشی برنامه ریزی شده


جمع بندی

آنچه که مسلم است این است که اینستاگرام تبدیل به محیطی برای معرفی کسب و کارها و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مجازی شده است. بسیاری از افراد فارغ از دین، نژاد و ملیت در همه نقاط به راحتی می توانند به سراسر این شبکه اجتماعی سفر کنند و به خوبی می توانند با شما تعامل برقرار کنند.

وجود قابلیت ها و پتانسیل بالای اینستاگرام در معرفی محصولات و خدمات به مشتریان واقعی باعث شده تا همه به دنبال داشتن فالوور واقعی و فالوور فعال اینستاگرام باشند. این فالوورها با مشاهده، تگ کردن و اشتراک محصولات و خدمات شما می توانند باعث رشد فروش شما در این شبکه اجتماعی شوند.

همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام اعتماد زیادی در مشتریان ایجاد کرده است. با توجه به اینکه مشتری محصول خود را مشاهده می کند و با دید و بررسی دقیق محصول و خدمت آن را انتخاب می کند معمولا از خرید خود راضی خواهد بود ، ضمن اینکه همواره از طریق صفحه اینستاگرام با شما در ارتباط است و می تواند اگر شکایت و یا نقطه نظری داشت با شما و مشتریان دیگر شما در میان بگذارد.

ربات حرفه ای فالوجت ساخته شده است تا تمامی نیازهای شما را برای جذب فالوور واقعی و افزایش فالوور اینستاگرام برای شما انجام دهد. این موضوع به شکل تضمینی و با انجام تست رایگان کاملا قابل اثبات است. ضمن اینکه پشتیبانی ربات فالوجت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت است و در صورت عدم رضایت مبلغ شما کاملا قابل عودت می باشد.


source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام

11 روش که باید برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام بدانید!!
11 روش که باید برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام بدانید!!

اینستاگرام امروزه نیاز به معرفی ندارد؛ شاید در گذشته افرادی با این کلمه آشنا نبودند ولی به قطع امروزه اینستاگرام قسمتی از زندگی همه ی ما شده است. البته ما در فالوجت قصد نداریم این قضیه را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ بلکه هدفِ ما ارائه راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوور واقعی و رشد ضریب مشارکتِ (engagement rate) شماست. برای همین بدون هیچگونه اتلاف وقتی به سراغ راهکار های مفید و کاربردی برای افزایش تعداد فالوورهای شما میرویم. فقط در نظر داشته باشید منظورِ فالوور صرفاً فقط یک عدد نیست! منظورِ ما انسان های واقعی هستند که با دستِ خود بر روی دکمه ی فالوی پروفایل شما کلیک می کنند و واقعا شما را دنبال می کنند و همچنین شما می توانید در آینده از پستانسیل این افراد برای برند سازی شخصی یا رشد کسب و کار خود استفاده کنید.


1- برای گوش و چشم مخاطبین خود ارزش قائل شوید.

افزایش فالوور


به طور کلی یکی از کار هایی که باعث رشد روز افزون شما می شود و همچنین Engagement میزان مشارکت مخاطبین شما را بالا می برد؛ تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه است. شما با انتشار پست های با کیفیت علاوه بر این که به جذبِ مخاطب خود کمک می کنید، مخاطبین جذب شده ی خود را نگه می دارید و به آنها می فهمانید که به عنوان مثال “محتوایی که فالوجت تولید می کند ارزش دیدن را دارد و همچنین مخاطبین ما اینقدر ارزشمند هستند که لیاقت محتوای با کیفیت ما را دارند”


محتوا یکی از مهمترین ستون های کسب و کارهای دیجیتال و به خصوص شبکه های اجتماعی است. اولین کسی که اعلام کرد “محتوا پادشاه است” امروز اسطوره ی ثروتمند بودن در جهان است. 
بیل گیتس


2- از آمارهایی که توسط اینستاگرام منتشر می شود استفاده کنید.


وقتی شما اکانت معمولیِ اینستاگرامِ خود را به بیزینس اکانت تبدیل می کنید، اینستاگرام آمارهای دقیق و کارآمدی به شما می دهد که این آمار بسیار مهم و مفید است. این آمار عبارتند از: سن و محل زندگی کاربران و افرادی که شما را به تازگی فالو کرده اند، آمارِ دقیق جذب فالوور، آمارِ مقایسه ای برای بررسیِ روند رشد مخاطبین، ریز آمارِ مربوط به هر پست و آمارِ هفتگی برای بررسیِ این موضوع که کدام روز و چه ساعتی بیشترین بازخورد را داشته اید.


blogger دنبال کنید.


3- از ویدیو استفاده کنید.


روزی که اینستاگرام قابلیت ارسال و به اشتراک گذاری ویدیو را در این شبکه اجتماعی قرار داد، ظرف 24 ساعت 5 میلیون ویدیو توسط استفاده کنندگان به اشتراک گذاشته شد. ممکن است بپرسید چرا ویدیو؟ پاسخ بسیار ساده است: محتوای ویدیویی تا 10 برابر بیشتر از سایر محتوا ها به اشتراک گذاشته می شود، دیده می شود و در اصطلاح لایک و کامنت می خورد. از طرفی چون حداکثر زمانِ ممکن برای به اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام 1 وقت مخاطب گرفته نخواهد شد با کمالِ میل محتوای شما را خواهد دید.


4- از هشتگ ها استفاده کنید.


جذب فالوور واقعی در اینستاگرام


پست هایی که حداقل با یک هشتگ به اشتراک گذاشته می شوند تا 12.6 درصد بازدید بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. که البته این عدد می تواند با توجه به تعداد هشتگ های استفاده شده و میزان پرکاربرد بودن هشتگ بالا یا پایین شود. پیشنهادِ فالوجت به شما این است که بین 15 تا 30 عدد هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید. (حداکثر تعداد هشتگی که مجاز به استفاده باشید 30 عدد است) اینستاگرام 800 ملیون کاربر ماهانه و 500 ملیون کاربر روزانه دارد پس به علاوه هر هشتگ می تواند پُلی بین شما و گروهی از مخاطبین مرتبط با شما باشد، ولی به یاد داشته باشید که هشتگ ها باید مرتبط با پست های ارسالی شما باشد و در صورتی که یک گروه هشتگ را به صورت ثابت برای هر پست خود استفاده کنید اینستاگرام شما را Shadow Ban خواهد کرد. پس هوشمندانه و عاقلانه استفاده کنید.


5- همانطور که از دیگران انتظار فعالیت دارید، فعال باشید.


د.وقتی مشارکت داشته باشید با شما مشارکت خواهند داشت! به همین سادگی. شما میتوانید با لایک کردن پست های دیگران و کامنت گذاشتن برای آنها، خود را به آنان معرفی کنید و آنها را به پروفایل خود بکشانید. این کار را می توانید به صورت دستی انجام دهید یا اینکه وقت خود را حفظ کرده و این کار را به صورت شبانه روزی به فالوجت بسپارید و سپس خودتان در مورد نتیجه قضاوت کنید.


6- دیگران را فالو کنید، تا توسط دیگران فالو شوید.


فالوور واقعی


یک راه دیگر برای هدایت مخاطب به صفحه ی اینستاگرامتان، فالو کردن دیگران است. مطمئناً تا کنون برای خودِ شما پیش آمده است که شب به خانه می رسید و اولین کاری که بعد از بازکردنِ اینستاگرام خود انجام می دهید بررسی افرادی که شما را فالو کرده اند است. مطمعن باشید که دیگران نیز به احتمال 90 درصد همین رفتار را خواهند داشت. ولی این کار را باید با محاسبات دقیقی انجام دهید که اینستاگرام اکانت شما را بلاک نکند. شما می توانید مدیریت این موضوع را به فالو جت بسپارید.


بیشتر بخوانید: هشت قانون طلایی برای استفاده از ربات اینستاگرام!


7- اصلا فالوور قلابی نخرید.


خرید فالوور واقعی


شاید این کار برای شما در ابتدا جذاب باشد و با خود بگویید “چه خوب! 20000 فالوور در یک روز!” ولی بعد از چند ماه خواهید دید که با داشتن 100000 فالور 150 لایک و 3 کامنت دارید. پس به متخصصانِ فالوجت اطمینان کنید و سمتِ فالوور فِیک نروید!


8- پشت کار و مداومت داشته باشید.


اگر خواهانِ بالا رفتنِ تعداد فالورهایتان در اینستاگرام هستید، تداوم یکی از مهمترین خصوصیاتی است که باید داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که تداوم به معنی پشت کار داشتن است، به این معنی نیست شما هر هفته 20 الی 30 پست بگذارید. پیشنهاد می شود که روزانه به صورت منظم یک پست بگذارید و این کار را در طولانی مدت ادامه دهید. شک نکنید که این یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای رشد فالوور های واقعی شماست. در ضمن شما با این کار هر شب یک بار در قسمت ناخود آگاهِ مغزِ مخاطب تکرار می شوید که این اتفاق خیلی خوبی برای شما و رشد Engagement شما خواهد بود.


9- یک مجموعه بسازید. نه یک مشت آمار و ارقام!


:دو صفحه اینستاگرام را در نظر بگیرید

اولی: 120000 فالوور، 10000 لایک و 20 کامنت

دومی: 60000 فالوور، 10000 لایک و 120 کامنت

کدام یک را ترجیح می دهید؟ دومی! پس هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. در ضمن به یاد داشته باشید که شما اگر قصد ارتقاء و پیشرفت دادنِ کسب و کار خود را داشته باشید، شما به “عدد” نیاز ندارید؛ شما به “دنبال کننده” نیاز دارید.


10- از استوری و هایلایت ها استفاده کنید.


روزانه 300میلیون نفر در اینستاگرام از استوری استفاده می کنند. ولی ما از شما انتظار نداریم چون همه استفاده می کنند، شما هم استفاده کنید. بلکه باید بدانید که استوری و هایلایت شما را به مخاطبین خود نزدیک کرده و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر با شما می گردد. این دو ابزار های بسیار مناسبی در خصوص نگهداری مخاطبین هستند، پس از استفاده کردن از آنها غافل نشوید.


11- همیشه به روز باشید.


در دنیای امروز که ابزار های مختلف روز به روز پیشترفته تر می شوند و بر امکانات آنها اضافه می شود، بهترین کار این است که خود را با تغییرات وفق دهید و از این جریان به نفع خود استفاده کنید. در ضمن باید توجه داشته باشید که به روز بودن در ابزاری مانند اینستاگرام جذابیت بصریِ زیادی برای شما به بار خواهد آورد.

در ضمن شما می توانید برای استفاده از سیستم لایک،کامنت،دایرکت، فالو و آنفالو کردن از سرویس رایگان سه روزه ما استفاد ه کنید و تعداد فالوور های واقعی خود را به طور متوسط بین120 تا 450 نفر افزایش دهید.