آموزش ربات اینستاگرام

اشتراک گذاشته شده با :

ربات

معرفی نکات مهم در استفاده از ربات اینستاگرام
معرفی نکات مهم در استفاده از ربات اینستاگرام

اینستاگرام به یکی از بزرگترین بازارهای سرگرمی و کسب و کار تبدیل شده است. هر کس به مقتضیات خود وارد این دنیا می شود و تقریبا هیچ کس دست خالی از این دنیای پر پیچ و خم بیرون نمی آید. تمامی افراد با رویکرد تجاری و کسب درآمد از اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی نمی شوند اما برای همه افراد به نوعی داشتن فالوور زیاد اینستاگرام اهمیت پیدا کرده است و بخصوص بسیاری از افرادی که به دنبال کسب و کار و تبلیغات هستند افزایش فالوور اینستاگرام را به عنوان بزرگترین هدف خود در این شبکه اجتماعی قرار داده اند.

ساخت ربات اینستاگرام

البته الزاما داشتن فالوور زیاد اینستاگرام به معنی موفقیت در این شبکه اجتماعی نیست و نباید به هر قیمت برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تلاش کرد.  ارزش یک پیج اینستاگرام هم به فالوور ها و هم به میزان تعامل و مشارکت فالوور اینستاگرام آن پیج وابسته است.

برند سازی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و بسیاری دیگر از فعالیت ها در اینستاگرام نیازمند داشتن فالوور واقعی و فعال هستند. فالوور فعال فالووری است که کلیپ اینستاگرام را مشاهده می کند، پست ها را لایک می کند، سوال و جواب می کند و یا کامنت نویسی می کند و دایرکت می فرستد و یا پست را برای دیگران نیز به اشتراک می گذارد. این دست فعالیت ها برای ایجاد ارزش افزوده برای پیج اینستاگرام بسیار اهمیت دارد  و به همین دلیل خرید فالوور اینستاگرام و بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام تنها نمی تواند جوابگو باشد.

اما یکی از راه هایی که در سال های اخیر توانسته هزینه های جذب فالوور اینستاگرام و این هم از نوع فالوور واقعی و فعال اینستاگرام را کاهش دهد و در کنار آن سرعت افزایش فالوور را بالا ببرد استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات اینستاگرام ترکیبی از تمامی فعالیت هایی که یک فالوور و یا یک کاربر فعال اینستاگرام انجام می دهد را شامل می شود.

یعنی این ربات می تواند فالو کند، فالوور اینستا جذب کند، لایک کند، ویو کند و کامنت نویسی کند و یا حتی دایرکت بفرستد. ربات اینستاگرام می تواند ا طرف شما در محیط های مشخص فعالی کند، کاربران و پیج های مشخصی را عمدتا دنبال کند و تماما به صورت تمام وقت و با سرعت خیره کننده و بسیار بالا و یا با سرعت معمولی ولی بسیار هوشمند عمل کند.

اما استفاده از ربات اینستاگرام نیازمند رعایت برخی از نکات بسیار مهم است که اگر رعایت نشود می تواند خطراتی برای پیج بخصوص برای مسدود شدن و یا بن شدن پیج به همراه داشته باشد که اگر این اتفاق بیافتد برای بازگرداندن اکاننت اینستاگرام با مشکلی عدیده ای مواجه خواهیم شد و گاها حتی این کار نشدنی است و تمامی هزینه ها دور ریخته خواهد شد.

 

مهم ترین نکات برای استفاده از ربات اینستاگرام

خرید ربات اینستاگرام

اول از همه در نظر داشته باشید که به کار گرفتن ربات اینستاگرام به هیچ عنوان غیر قانونی و اشتباه نیست و این کار به نوعی برون سپاری وظایف یک مدیر شبکه اجتماعی و یا مدیر اینستاگرام است. بنابراین برای استفاده از ربات نگران قانونی نبودن آن نباشید.

اما در نظر داشته باشید که خود اینستاگرام با فعالیت ربات مخالف است و اگر متوجه این موضوع بشود که شما از ربات استفاده می کنید فورا پیج شما را مسدود می کند. از این رو داشتن یک ربات اینستاگرام زمانی می تواند مهم و تاثیر گذار باشد که فعالیت این ربات بصورت مدیریت شده و برنامه ریزی شده باشد و نباید با سرعت زیاد و یا فعالیت غیر واقعی باعث مشکوک شدن اینستاگرام شوید.

بیشتر بخوانید: ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

برای استفاده از ربات اینستاگرام بهتر است نکات زیر را حتما رعایت کنید:

بهترین ربات اینستاگرام

  • هر ربات را تنها برای یک اکانت اینستاگرام استفاده کنید. جذب فالوور برای اکانت های مختلف با یک ربات اولا زمان بر است و دوما روند کاری شما به صورت مشکوکی ادامه خواهد یافت و این باعث می شود فعالیت ربات شما فاش شود. ضمن اینکه بهتر است از چند ربات برای یک پیج هم به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا همپوشانی فعالیت های این ربات ها باعث اختلال در عملکرد پیج و رو شدن فعالیت ربات باشد.
  • ربات یک عنصر فعال است که با فالو کردن، لایک کردن، کامنت نویسی و یا ویو کردن ویدئوها دیگران را ترغیب می کند تا به پیج شما سر بزنند و این الزامی ندارد که آنها حتما شما را فالو کنند. در نظر داشته باشید که همیشه داشتن یک محتوای عالی و فوق العاده بهترین راه جذب فالوور اینستا است و نباید فکر کنید که ربات قرار است برای شما معجزه کند. بنابراین زمانی اقدام به انتخاب ربات بکنید که حداقل نوع محتوا و به روز رسانی محتوای شما جلب توجه کند و خلاقانه و با کیفیت باشد.
  • حتما در تنظیمات ربات اینستاگرام مشخص کنید که نوع فالوور شما چه افرادی باشند. در واقع باید تعیین کنید که جامعه هدف شما چه کسانی باید باشند. برای این کار باید از خود بپرسید که قرار است فالوور واقعی شما چه کسی باشد، چه کسانی این نوع محتوا را مطالعه و یا می بینند، رقبای شما چه کسانی هستند، در چه موقعیت جغرافیایی باید باشند و یا چه نوع هشتگ هایی را بیشتر جستجو می کنند. این باعث می شود تا شما ضمن شناخت رقبا بتوانید بهترین استراتژی را برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید. ضمن اینکه تمامی این موارد در تنظیمات ربات دیده شده است.
  • اگر دوره ای برای آنفالو کردن فالوورهای خود در نظر نگرفته اید ، حتما در تنظیمات ربات یک دوره برای آن در نظر بگیرید. ربات تنها می تواند ۷۵۰۰ نفر را دنبال یا فالو کند و اگر به این میزان نزدیک شود فعالیت ربات اینستاگرام متوقف می شود. بنابراین برای بهتر عمل کردن ربات و بالا بردن سرعت فعالیت ربات بهتر است تعداد فالووینگ های خود را افزایش ندهید و نهایتا تا ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ فالووینگ بیشتر نداشته باشید.
  • ربات را در روز چند بار روشن و خاموش کنید. اجازه دهید فعالیت ربات همانند انسان باشد و نباید این فعالیت بیش از حد باشد. مواقعی را در نظر بگیرید که بیشترین احتمال را می دهید که افراد بیکار بوده و یا در اینستاگرام باشند. مثلا شب ساعت ۹ تا ۱۲ شب و یا ظهر از بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ می تواند زمان مناسبی باشد. اما در زمان هایی که نیاز ندارید حتما ربات را خاموش کنید.
  • ربات از طرف شما فعالیت می کند، هشتگ، کامنت و محتوا را باید شما تامین کنید و نباید صرفا به فعالیت ربات تکیه کنید. در نظر داشته باشید که به عنوان یک انسان باید پست ها را انتشار دهید. از این رو گذاشتن کپشن برای محتواها، تعیین هشتگ و یا جواب دادن به کامنت ها و سوالات فالوور اینستاگرام را فراموش نکنید.
  • در تنظیمات کامنت ربات حتما کامنت هایی را قرار دهید که به نظر مصنوعی و غیر واقعی نباشند. کامنت در جذب فالوور اینستاگرام بسیار موثر است و نباید دست کم گرفته شود.
  • یکی از مهم ترین موضوعات برای انتخاب ربات این است که متناسب با آخرین تغییرات اینستاگرام به روز رسانی شود. این نکته را زمانی می توانی اطمینان یابید که ربات با مرتبا به روز رسانی شود.
  • نکته دیگر اینکه بهتر است ربات هایی را انتخاب کنید که تیم پشتیبانی خوبی داشته باشد. در هر صورت ربات یک نرم افزار تحت وب است که نیاز به ارائه خدمات مختلف به مشتری دارد. از این رو به هیچ عنوان اقدام به خرید رباتی که تیم پشتیبانی خوبی ندارد نکنید.

تیم فالوجت یکی از بهترین ربات های جذب فالوور است که با هدف گذاری و بصورت هوشمند بر روی فالوور واقعی و فعال اینستاگرام هدف  گذاری و بصورت کاملا هوشمند و دقیق اقدام به جذب فالوور می کند. ضمن اینکه تیم پشتیبانی فالوجت همواره و بصورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خود می باشد.


 

11 روش که باید برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام بدانید!!
11 روش که باید برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام بدانید!!

اینستاگرام امروزه نیاز به معرفی ندارد؛ شاید در گذشته افرادی با این کلمه آشنا نبودند ولی به قطع امروزه اینستاگرام قسمتی از زندگی همه ی ما شده است. البته ما در فالوجت قصد نداریم این قضیه را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ بلکه هدفِ ما ارائه راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوور واقعی و رشد ضریب مشارکتِ (engagement rate) شماست. برای همین بدون هیچگونه اتلاف وقتی به سراغ راهکار های مفید و کاربردی برای افزایش تعداد فالوورهای شما میرویم. فقط در نظر داشته باشید منظورِ فالوور صرفاً فقط یک عدد نیست! منظورِ ما انسان های واقعی هستند که با دستِ خود بر روی دکمه ی فالوی پروفایل شما کلیک می کنند و واقعا شما را دنبال می کنند و همچنین شما می توانید در آینده از پستانسیل این افراد برای برند سازی شخصی یا رشد کسب و کار خود استفاده کنید.


1- برای گوش و چشم مخاطبین خود ارزش قائل شوید.

افزایش فالوور


به طور کلی یکی از کار هایی که باعث رشد روز افزون شما می شود و همچنین Engagement میزان مشارکت مخاطبین شما را بالا می برد؛ تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه است. شما با انتشار پست های با کیفیت علاوه بر این که به جذبِ مخاطب خود کمک می کنید، مخاطبین جذب شده ی خود را نگه می دارید و به آنها می فهمانید که به عنوان مثال “محتوایی که فالوجت تولید می کند ارزش دیدن را دارد و همچنین مخاطبین ما اینقدر ارزشمند هستند که لیاقت محتوای با کیفیت ما را دارند”


محتوا یکی از مهمترین ستون های کسب و کارهای دیجیتال و به خصوص شبکه های اجتماعی است. اولین کسی که اعلام کرد “محتوا پادشاه است” امروز اسطوره ی ثروتمند بودن در جهان است. 
بیل گیتس


2- از آمارهایی که توسط اینستاگرام منتشر می شود استفاده کنید.


وقتی شما اکانت معمولیِ اینستاگرامِ خود را به بیزینس اکانت تبدیل می کنید، اینستاگرام آمارهای دقیق و کارآمدی به شما می دهد که این آمار بسیار مهم و مفید است. این آمار عبارتند از: سن و محل زندگی کاربران و افرادی که شما را به تازگی فالو کرده اند، آمارِ دقیق جذب فالوور، آمارِ مقایسه ای برای بررسیِ روند رشد مخاطبین، ریز آمارِ مربوط به هر پست و آمارِ هفتگی برای بررسیِ این موضوع که کدام روز و چه ساعتی بیشترین بازخورد را داشته اید.


blogger دنبال کنید.


3- از ویدیو استفاده کنید.


روزی که اینستاگرام قابلیت ارسال و به اشتراک گذاری ویدیو را در این شبکه اجتماعی قرار داد، ظرف 24 ساعت 5 میلیون ویدیو توسط استفاده کنندگان به اشتراک گذاشته شد. ممکن است بپرسید چرا ویدیو؟ پاسخ بسیار ساده است: محتوای ویدیویی تا 10 برابر بیشتر از سایر محتوا ها به اشتراک گذاشته می شود، دیده می شود و در اصطلاح لایک و کامنت می خورد. از طرفی چون حداکثر زمانِ ممکن برای به اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام 1 وقت مخاطب گرفته نخواهد شد با کمالِ میل محتوای شما را خواهد دید.


4- از هشتگ ها استفاده کنید.


جذب فالوور واقعی در اینستاگرام


پست هایی که حداقل با یک هشتگ به اشتراک گذاشته می شوند تا 12.6 درصد بازدید بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. که البته این عدد می تواند با توجه به تعداد هشتگ های استفاده شده و میزان پرکاربرد بودن هشتگ بالا یا پایین شود. پیشنهادِ فالوجت به شما این است که بین 15 تا 30 عدد هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید. (حداکثر تعداد هشتگی که مجاز به استفاده باشید 30 عدد است) اینستاگرام 800 ملیون کاربر ماهانه و 500 ملیون کاربر روزانه دارد پس به علاوه هر هشتگ می تواند پُلی بین شما و گروهی از مخاطبین مرتبط با شما باشد، ولی به یاد داشته باشید که هشتگ ها باید مرتبط با پست های ارسالی شما باشد و در صورتی که یک گروه هشتگ را به صورت ثابت برای هر پست خود استفاده کنید اینستاگرام شما را Shadow Ban خواهد کرد. پس هوشمندانه و عاقلانه استفاده کنید.


5- همانطور که از دیگران انتظار فعالیت دارید، فعال باشید.


د.وقتی مشارکت داشته باشید با شما مشارکت خواهند داشت! به همین سادگی. شما میتوانید با لایک کردن پست های دیگران و کامنت گذاشتن برای آنها، خود را به آنان معرفی کنید و آنها را به پروفایل خود بکشانید. این کار را می توانید به صورت دستی انجام دهید یا اینکه وقت خود را حفظ کرده و این کار را به صورت شبانه روزی به فالوجت بسپارید و سپس خودتان در مورد نتیجه قضاوت کنید.


6- دیگران را فالو کنید، تا توسط دیگران فالو شوید.


فالوور واقعی


یک راه دیگر برای هدایت مخاطب به صفحه ی اینستاگرامتان، فالو کردن دیگران است. مطمئناً تا کنون برای خودِ شما پیش آمده است که شب به خانه می رسید و اولین کاری که بعد از بازکردنِ اینستاگرام خود انجام می دهید بررسی افرادی که شما را فالو کرده اند است. مطمعن باشید که دیگران نیز به احتمال 90 درصد همین رفتار را خواهند داشت. ولی این کار را باید با محاسبات دقیقی انجام دهید که اینستاگرام اکانت شما را بلاک نکند. شما می توانید مدیریت این موضوع را به فالو جت بسپارید.


بیشتر بخوانید: هشت قانون طلایی برای استفاده از ربات اینستاگرام!


7- اصلا فالوور قلابی نخرید.


خرید فالوور واقعی


شاید این کار برای شما در ابتدا جذاب باشد و با خود بگویید “چه خوب! 20000 فالوور در یک روز!” ولی بعد از چند ماه خواهید دید که با داشتن 100000 فالور 150 لایک و 3 کامنت دارید. پس به متخصصانِ فالوجت اطمینان کنید و سمتِ فالوور فِیک نروید!


8- پشت کار و مداومت داشته باشید.


اگر خواهانِ بالا رفتنِ تعداد فالورهایتان در اینستاگرام هستید، تداوم یکی از مهمترین خصوصیاتی است که باید داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که تداوم به معنی پشت کار داشتن است، به این معنی نیست شما هر هفته 20 الی 30 پست بگذارید. پیشنهاد می شود که روزانه به صورت منظم یک پست بگذارید و این کار را در طولانی مدت ادامه دهید. شک نکنید که این یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای رشد فالوور های واقعی شماست. در ضمن شما با این کار هر شب یک بار در قسمت ناخود آگاهِ مغزِ مخاطب تکرار می شوید که این اتفاق خیلی خوبی برای شما و رشد Engagement شما خواهد بود.


9- یک مجموعه بسازید. نه یک مشت آمار و ارقام!


:دو صفحه اینستاگرام را در نظر بگیرید

اولی: 120000 فالوور، 10000 لایک و 20 کامنت

دومی: 60000 فالوور، 10000 لایک و 120 کامنت

کدام یک را ترجیح می دهید؟ دومی! پس هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. در ضمن به یاد داشته باشید که شما اگر قصد ارتقاء و پیشرفت دادنِ کسب و کار خود را داشته باشید، شما به “عدد” نیاز ندارید؛ شما به “دنبال کننده” نیاز دارید.


10- از استوری و هایلایت ها استفاده کنید.


روزانه 300میلیون نفر در اینستاگرام از استوری استفاده می کنند. ولی ما از شما انتظار نداریم چون همه استفاده می کنند، شما هم استفاده کنید. بلکه باید بدانید که استوری و هایلایت شما را به مخاطبین خود نزدیک کرده و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر با شما می گردد. این دو ابزار های بسیار مناسبی در خصوص نگهداری مخاطبین هستند، پس از استفاده کردن از آنها غافل نشوید.


11- همیشه به روز باشید.


در دنیای امروز که ابزار های مختلف روز به روز پیشترفته تر می شوند و بر امکانات آنها اضافه می شود، بهترین کار این است که خود را با تغییرات وفق دهید و از این جریان به نفع خود استفاده کنید. در ضمن باید توجه داشته باشید که به روز بودن در ابزاری مانند اینستاگرام جذابیت بصریِ زیادی برای شما به بار خواهد آورد.

در ضمن شما می توانید برای استفاده از سیستم لایک،کامنت،دایرکت، فالو و آنفالو کردن از سرویس رایگان سه روزه ما استفاد ه کنید و تعداد فالوور های واقعی خود را به طور متوسط بین120 تا 450 نفر افزایش دهید.